Shop Mobile More Submit  Join Login
Doctor Who Fanart - Chibi Group by Moonshadow0989 Doctor Who Fanart - Chibi Group by Moonshadow0989
My first drawn Doctor Who fanart! :D

The three doctors from the new series with all their female companions. I originally had all the companions but I ran out of quotes. XD

Drawn with Photoshop and a Wacom Tablet.

Female companion quotes courtesy of :iconsisterjatt:

Doctor Who (c) BBC
Add a Comment:
 
:iconmunchiesomnomnom:
MunchiesOmNomNom Featured By Owner Jun 12, 2014  Student General Artist
Lol nine
Reply
:iconmoonshadow0989:
Moonshadow0989 Featured By Owner Jun 18, 2014  Student General Artist
^^
Reply
:iconsupersexyghotmew95:
supersexyghotmew95 Featured By Owner Mar 5, 2014
NINE
HUGS NINE 
Reply
:iconmoonshadow0989:
Moonshadow0989 Featured By Owner Mar 9, 2014  Student General Artist
Eheh ^^
Reply
:iconsupersexyghotmew95:
supersexyghotmew95 Featured By Owner Mar 9, 2014
nine is mine people can have 10 and 11
Reply
:iconmoonshadow0989:
Moonshadow0989 Featured By Owner Mar 10, 2014  Student General Artist
XD
Reply
:iconsupersexyghotmew95:
supersexyghotmew95 Featured By Owner Mar 10, 2014
its true though
Reply
:iconmoonshadow0989:
Moonshadow0989 Featured By Owner Mar 10, 2014  Student General Artist
mhmm
good for you
Reply
:iconsupersexyghotmew95:
supersexyghotmew95 Featured By Owner Mar 11, 2014
yep
Reply
:iconticcitobyfangirl:
TicciTobyFangirl Featured By Owner Feb 20, 2014  Hobbyist Digital Artist
*tackles Niney (yus thats my nickname for ninth doctor)*
Reply
:iconmoonshadow0989:
Moonshadow0989 Featured By Owner Feb 20, 2014  Student General Artist
d'aww X3
Reply
:iconpoisonivy10:
PoisonIVy10 Featured By Owner Jun 2, 2013  Hobbyist General Artist
Nine X3 om nom nom
Reply
:iconmoonshadow0989:
Moonshadow0989 Featured By Owner Jun 2, 2013  Student General Artist
Chips~ :XD:
Reply
:icontokiogirl21:
Tokiogirl21 Featured By Owner Feb 14, 2013  Hobbyist General Artist
:iconprincesslunaplz:: Does thou have a problem with the moon?

And :iconohshitplz: ten and eleven better beware...ANGRY GINGER COMPANIONS!!
Reply
:iconmoonshadow0989:
Moonshadow0989 Featured By Owner Mar 1, 2013  Student General Artist
- w -
Reply
:iconskyril2:
Skyril2 Featured By Owner Apr 6, 2012
Awesome except for 9 should be saying something, I think
Reply
:iconmoonshadow0989:
Moonshadow0989 Featured By Owner Apr 8, 2012  Student General Artist
He IS saying something. (I can smell chips.)
Reply
:iconskyril2:
Skyril2 Featured By Owner Apr 8, 2012
Oooh, I missed it :P
Show how observant I am xD
Reply
:iconamphata:
Amphata Featured By Owner Mar 23, 2012  Hobbyist Traditional Artist
This is so cute I wanna cry.
Reply
:iconmoonshadow0989:
Moonshadow0989 Featured By Owner Mar 23, 2012  Student General Artist
D'aww, thanks so much!
Reply
:iconamphata:
Amphata Featured By Owner Apr 13, 2012  Hobbyist Traditional Artist
:hug:!
Reply
:iconcarpeguitarrem:
CarpeGuitarrem Featured By Owner Mar 15, 2012
Hehe, nice collection. Good quotes.
Reply
:iconmoonshadow0989:
Moonshadow0989 Featured By Owner Mar 15, 2012  Student General Artist
Thank you! :iconiloveitplz:
Reply
:iconcarpeguitarrem:
CarpeGuitarrem Featured By Owner Mar 21, 2012
",B-D You're welcome!
Reply
:iconnight-typhlosion:
night-typhlosion Featured By Owner Mar 14, 2012  Hobbyist Filmographer
i liked my sonic scerwdriver...
Reply
:iconmoonshadow0989:
Moonshadow0989 Featured By Owner Mar 14, 2012  Student General Artist
Ten: :iconidislikeitplz:
XD XD
Reply
:iconnight-typhlosion:
night-typhlosion Featured By Owner Mar 15, 2012  Hobbyist Filmographer
lol
Reply
:iconforeverakilljoy13:
ForeverAKilljoy13 Featured By Owner Mar 13, 2012  Student Writer
I love the ninth doctor just munching away at those fries :D
Reply
:iconmoonshadow0989:
Moonshadow0989 Featured By Owner Mar 13, 2012  Student General Artist
:iconilickitplz:
Reply
:iconpoetxonxjunex91:
poetxonxjunex91 Featured By Owner Mar 12, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Cute~
Reply
:iconmoonshadow0989:
Moonshadow0989 Featured By Owner Mar 12, 2012  Student General Artist
Thank ye very much. I draw doctor who fanart now. Doctor Who fanart is cool.
Reply
:iconpiindo:
Piindo Featured By Owner Mar 10, 2012  Student
nice
Reply
:iconmoonshadow0989:
Moonshadow0989 Featured By Owner Mar 10, 2012  Student General Artist
Thanks!
Reply
:iconsnow-larka:
Snow-Larka Featured By Owner Feb 6, 2012  Hobbyist General Artist
yes martha. you are on the bloody moon. get over it already.

cute! XD
Reply
:iconsisterjatt:
sisterjatt Featured By Owner Feb 24, 2012
She does remarkably fast, actually. =P
Reply
:iconsnow-larka:
Snow-Larka Featured By Owner Feb 26, 2012  Hobbyist General Artist
Lol. you would if you're traveling with the doctor a lot. it'd become second nature, wouldn't it?
Reply
:iconmoonshadow0989:
Moonshadow0989 Featured By Owner Feb 12, 2012  Student General Artist
:iconilikeitplz:
Reply
:iconcecamire:
CecaMire Featured By Owner Feb 5, 2012
Omg so cuuute <3

I love sparkly Eleven XD
Reply
:iconmoonshadow0989:
Moonshadow0989 Featured By Owner Feb 6, 2012  Student General Artist
Yay! Thank you!
I should have drawn him in a fez/
Oh well, bow ties are his trademark piece of clothing.
Reply
:iconcecamire:
CecaMire Featured By Owner Feb 6, 2012
Bow ties are cool.
Reply
:iconmoonshadow0989:
Moonshadow0989 Featured By Owner Feb 12, 2012  Student General Artist
:iconinomitplz:
Reply
:iconcecamire:
CecaMire Featured By Owner Feb 12, 2012
OMG. THAT PLZ ICON.

*dies*
Reply
:iconmoonshadow0989:
Moonshadow0989 Featured By Owner Feb 13, 2012  Student General Artist
IKR
SO DAMN CUTE
It's my favourite out of all the iloveitplz emoticons
This one's also great:
:iconidislikeitplz:
Reply
:iconcecamire:
CecaMire Featured By Owner Feb 14, 2012
They're all adorable :DDD
Reply
:iconsisterjatt:
sisterjatt Featured By Owner Feb 5, 2012
OMG SO CUTE. I love Ten here! :heart: And NINE EATING CHIPS AAAAAH.

Lol, Amy's a dragon 8D
Reply
:iconmoonshadow0989:
Moonshadow0989 Featured By Owner Feb 6, 2012  Student General Artist
I am Dwagon, therefore I bweathe fire! :iconfireplz:
Reply
:iconhappypiggy:
happypiggy Featured By Owner Feb 1, 2012
MOON-CHANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN I WAS JUST WONDERING WHERE YOU WERE :iconeyezoomfojlplz:
I haven't seen you in ages man! :icontearplz:
Reply
:iconmoonshadow0989:
Moonshadow0989 Featured By Owner Feb 2, 2012  Student General Artist
Yeeeaaahhh, we'll see eachother in Chinese school soon though. :D
Do you watch Doctor Who? IS GOOD!! 8D
*rofl's at your emoticons*
Reply
:iconhappypiggy:
happypiggy Featured By Owner Feb 2, 2012
WOOOOOOOOOOT YAY I'M GLAD THEN :iconhappyblueplz:
Is it next week? I have no idea what class I'm in. 8D
Nah bro. I've heard it's good though. But still. Anime>other shows.
BUT I FINISHED ONE ANIME THIS YEAR SO FAR; Puella Magi Madoka Magica! And I caught up with One Piece. And I'm gonna replay the AA series. :'D
I WANT TO SEE MORE AA FANART FROM YOU MANNN~
Reply
:iconmoonshadow0989:
Moonshadow0989 Featured By Owner Feb 2, 2012  Student General Artist
OKAY. I shall get to it when I'm not too busy with schoolwork.
You got any AA requests for moi? :iwantitplz:
I'm pretty sure it's...this week? no?
Reply
Add a Comment:
 
×

Featured in Collections

Doctor Who by haileegirl38




Details

Submitted on
February 1, 2012
Image Size
188 KB
Resolution
1358×827
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
5,844 (3 today)
Favourites
105 (who?)
Comments
53
Downloads
248
×